Skittles and Pancakes - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josette Toor - WaarBenJij.nu Skittles and Pancakes - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josette Toor - WaarBenJij.nu

Skittles and Pancakes

Door: josette

Blijf op de hoogte en volg Josette

26 Januari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het stereotype over Amerika dat alles groot is, is waar! Neem een ritje naar CostCo en de zak Skittles van 1,5 kilo zijn binnen! Smullen!


En toch is het keer op keer weer duidelijk,
Echte Lekkere Nederlandse pannenkoeken kan niemand weerstaan!
Die vieze dikke sponzige Amerikaanse zijn er niets bij!
Maandag avond hebben we voor zo'n 25 man pannenkoeken staan bakken in de keuken. Half Roskie kwam een kijkje nemen. Super gezellig!

De tijd hier vliegt voorbij. Het sneeuwt alweer een paar dagen en het wordt steeds gladder. Nou denkt iedereen, Hé, glad + joos = geen goede combinatie!. Nou lieve mensen, jullie hebben in dit geval meer dan gelijk. Ik ben keihard op me stuitje gevallen en zit sindsdien niet zo lekker recht meer op een stoel.

Inmiddels is het alweer dinsdag en zit mijn schooldag er alweer op. Vandaag een onverachts klein toetsje gekregen over rekenen! Dat gedoe met ounces, oz., FL oz, lbs en inches is wel een gedoe hoor! Zeker als je, je voeding van 3 dagen moet berekenen.

Voor nu even een kort berichtje:) maar wel een paar leuke foto's!!

xx

  • 27 Januari 2010 - 08:34

    Stef:

    Hoi,wat een vrolijke fotos
    en weet je al wie koekiemonster is van de vorige reakties hier?Ik denk vriend Jos van mij.
    Hier nog steeds KOUD en vast niet zo erg als bij jou daar. maar voor hier Echt Snert Weer! Groetjes
    en niet weer op stuitje vallen auww.

  • 27 Januari 2010 - 11:07

    Stev:

    De steffen zijn hier van de reacties bij dit reisverslag :P:P

    HOLLANDSE pannekoeken! stukken beter dan die troep die ze aan de andere kant van de ocean voorschotelen ja! In Canada was dat net zo! HEERLIJK! echt leuk om te lezen dat dat zo goed in de smaak viel ;)...

    Nou waren ze natuurlijk ook wel met liefde bereidt he ;)

    Nou have fun!... dan vergeet je ook de pijn in je stuit Joos!;)

    Follow you laytor, Aligator!

    -xXx-
    Stev

  • 27 Januari 2010 - 11:26

    Ellen:

    Leuke foto's!!!

  • 27 Januari 2010 - 22:03

    Annita:

    Ik kan niet wachten dat je terug bent, dit alleen om je heerlijke pannenkoeken.
    ounces, oz., FL oz, lbs en inches die maat maakt me niet uit, als ze maar smaken ;-)
    XXX

  • 28 Januari 2010 - 13:09

    Rosien:

    Iew, Skittles. Maar kun je niet zo'n pannenkoek opsturen? (A)

  • 30 Januari 2010 - 11:47

    Randy:

    Hi there!
    Hereby a brief message from me again! Thought your English is better than your Dutch right now :P so let's make it easy on you;)

    Hmzz, maar laat ik het ff voor mij makkelijk houden:P, ik zie/lees dat alles goed gaat! grappig dat je al went aan Engels, lijkt me lastig als je opeens Engels gaat denken enzo! maar wel tof! Gister hayo's feestje! ik en nynke waren met kaj meegereden gezellig:) we hadde nog niets gegeten dus hij had lekkere loempia's meegenomen van DE chinees :D! Vet grappig trouwens dat je pannenkoeken heb gemaakt daaro:p...zoals je omschrijving lijken de amerikaanse ook niet op mijn favortiete pannenkoek:P Vet van de sneeuw! hier ligt ook voor de derde zaterdag ofzo weer sneeuw, alleen bij jou is het wel wat kouder !!!damn -12 vandaag:P

    Hey ik hou je site in de gaten! ennuh have fun and keep on the good work to become a real american business woman;) doei doeii!!

  • 31 Januari 2010 - 21:49

    3 Lovers.:

    Alsof je bij ons aan tafel zat mee te eten.
    Dat was even als vanouds.
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Druk aan de studie!!

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2011

Verdiepingscursus # 2

23 Maart 2011

Goodbye Cali, Hello Bozeman (Home)

18 Maart 2011

Back in The States!

14 Mei 2010

Joos went Montana

02 Mei 2010

Pioneer Ranch
Josette

Omschrijving: Hey! Spring Semester 2010 zal ik in Montana volgen! Sterker nog, aan Montana State University! Hier zal ik gedurende 4 maanden héél hard aan de studie gaan om een stapje dichter bij mijn doel te komen: 'een slimme carriere vrouw worden'! Middels deze site wil ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik meemaak! Liefs Josette

Actief sinds 12 Dec. 2009
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 52839

Voorgaande reizen:

06 Januari 2010 - 15 Mei 2010

Druk aan de studie!!

Landen bezocht: