White Water Rafting - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josette Toor - WaarBenJij.nu White Water Rafting - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josette Toor - WaarBenJij.nu

White Water Rafting

Door: josette

Blijf op de hoogte en volg Josette

24 April 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nu de zon hoog aan de hemel staat en de meeste sneeuw is gesmolten was het tijd voor wat meer actie. Door weer en wind heb ik samen met vrienden het wilde water van de Yellowstone River getrotseerd. Hoge golven met actie werden afgewisseld met een intense rust door de verschillende soorten vogels, roofvogels en ganzen die in het rond vlogen. Ondertussen doet de prachtige omgeving van bergen, versteende lavastromen en kleine watervalletjes je de temperatuur van het vrieskoude ijswater snel vergeten.
Dit niet alleen maar ook het zien van immens grote berggeiten heeft mij doen afvragen of een natuur als deze van Montana ooit zal wennen.
Na de bevroren voeten even te hebben opgewarmd bij een waterval met heet stromend water zijn we terug gekeerd naar het oude vertrouwde Roskie.
Wat een geweldige ervaring!

De dagen vliegen voorbij en dus is het tijd om de laatste tripjes en uitjes te plannen. Ik heb nog teveel wensen te vervullen om naar huis te gaan. Het bekende gezegde ‘je moet wat te wensen overlaten’ komt ondanks dat deze hele uitwisseling een grote droom is, dan toch nog van pas. Glacier National Park en Grand Teton National Park zullen we helaas niet meer kunnen bezichtigen omdat de wegen binnen de parken nog niet allemaal toegankelijk zijn. Alle reden dus om nog een keer terug te keren naar deze geweldige plek!

  • 25 April 2010 - 04:28

    Josette Van Toor:

    Foto's komen snel!

  • 25 April 2010 - 09:03

    Kim:

    Hii Joos,
    inderdaad nog zoveel mogelijk leuke dingen proberen te doen in de tijd dat het nog kan. Zie je er tegenop om terug te komen? Lijkt me wel lekker om je vriendje (en familie) weer te zien.
    Wat heb je trouwens een mooie manier van schrijven!
    Liefs X KIm

  • 25 April 2010 - 11:42

    Annita:

    Ja maak ons nog even jaloers ;-)
    Ik sluit me volledig aan bij Kim....een mooie manier van schrijven heb je!!
    Hou ons nog even op de hoogte deze laatste weken.
    KUS

  • 25 April 2010 - 12:00

    Kaj:

    heej schat;)

    Super vet dat white water rafting;) haha.

    tot snel schat.

  • 26 April 2010 - 19:25

    Ies:

    Damn, wat ben je lekker bruin! Heb ik de kans nog niet voor gehad hoor, haha.
    T zit er al weer bijna op, maar geniet van de laatste weekjes!
    Tot snel, xx

  • 28 April 2010 - 18:38

    0 En O :

    Je kaart ontvangen en je leuke foto,s weer gezien.Tot gauw het beslag is klaar als je komt Veel liefs kusjes.
    de Broekers

  • 29 April 2010 - 10:25

    Rene:

    Wat zal het tegenvallen, straks weer het gewone leventje in Almere City.
    Niet alles natuurlijk. De wilde natuur heb je natuurlijk hier ook. Paardrijden kan ook hier vraag maar aan Sylvia. ( net weekendje paardrijden geweest)

    O ja 30 april wat was er met die datum?? Had geloof ook met Kaj te maken.

    Gr. Rene

  • 29 April 2010 - 15:58

    Annita:

    Haha net Rene zijn reactie gelezen....oja 30 april jij en Kaj...wauw

    Joos een fijn weekend met een mooi verhaal voor komende week...het is zo leuk om iedere week even te lezen wat je allemaal doet. Ik zal het straks nog missen..nee hoor dan kletsen we weer gewoon elke dag over van alles.
    Dat verleren we vast nooit ;-)
    KUS

  • 04 Mei 2010 - 13:41

    Saartje:

    Poeeh! Ik ben ook wezen white water raften! :D Dus ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Gelukkig was het bij mij iets warmer! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Druk aan de studie!!

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2011

Verdiepingscursus # 2

23 Maart 2011

Goodbye Cali, Hello Bozeman (Home)

18 Maart 2011

Back in The States!

14 Mei 2010

Joos went Montana

02 Mei 2010

Pioneer Ranch
Josette

Omschrijving: Hey! Spring Semester 2010 zal ik in Montana volgen! Sterker nog, aan Montana State University! Hier zal ik gedurende 4 maanden héél hard aan de studie gaan om een stapje dichter bij mijn doel te komen: 'een slimme carriere vrouw worden'! Middels deze site wil ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik meemaak! Liefs Josette

Actief sinds 12 Dec. 2009
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 52844

Voorgaande reizen:

06 Januari 2010 - 15 Mei 2010

Druk aan de studie!!

Landen bezocht: