Spring Break - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josette Toor - WaarBenJij.nu Spring Break - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josette Toor - WaarBenJij.nu

Spring Break

Door: josette

Blijf op de hoogte en volg Josette

13 Maart 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Maart, de maand dat de lengte eindelijk begint en dus de temperaturen eindelijk boven het vriespunt komen. Met een aantal graden boven nul worden de rokjes, topjes en teenslippers door de meeste alweer uit de kast getrokken. De sneeuw in Bozeman is alweer bijna helemaal verdwenen, een teken dat Spring Break is aangebroken. Voor de mensen hier een vakantie om lekker naar huis te gaan, werken of te gaan feesten. Voor mij een vakantie met een geweldig mooie road trip samen met mijn lieve lieve Kaj die vrijdag avond laat in de avond is aangekomen. Na een geslaagde meiden dag met andere meisjes uit Roskie ben ik hem gaan ophalen van Gallatin Airport.
We vertrekken de 14e naar Salt Laky City - Utah. Na een heerlijk gepland dagje shoppen gaan we naar Antelope Island State Park, Idaho Falls, Craters of the Moon, Grand Teton National Park en Yellowstone National Park.
Het is heerlijk weer samen te zijn, te kunnen knuffelen, lachen, gek doen en hem te laten zien wat mijn nieuwe, inmiddels vertrouwde thuis is geworden. Ondanks dat we nu in een luxe hotel verblijven is het raar om mijn kleine Roskie kamer te missen.
Nu het spring break is besef ik me voor de zoveelste keer hoe snel de tijd gaat. Mijn verblijf hier is al over de helft.

Deze week hebben we voor het eerst bij de Galltin Valley Food Bank vrijwilligers werk gedaan. Een keer per maand zijn hier alle mensen welkom die hulp nodig hebben bij hun voedsel voorziening. Het voedsel wordt gesponsord door boeren, supermarkten en andere huishoudens. Ondanks dat het werk een beetje saai is (dozen inpakken en barcodes op blikken doorstrepen) voelt het goed om gemeenschap te kunnen helpen.

Nog 1 nachtje slapen en dan is het tijd om meer van Amerika te gaan ontdekken.. en ik kan nu al niet meer wachten!

  • 14 Maart 2010 - 11:13

    Het Thuisfront:

    Zijn wij jaloers? nee hoor ;-)
    Wij zijn trots!

    Geniet ervan om gek te doen enz.....

    TOT ????
    kusjes!!!


  • 14 Maart 2010 - 11:56

    O En O:

    Wij wensen jullie een fijne week zo met elkander,
    Heel veel liefs van ons .
    De broekers.

  • 14 Maart 2010 - 21:51

    Sylvia En Rene:

    Hi Kaj en Joos,

    Beetje bijgekomen van de reis al kaj ? Heel veel plezier samen tijdens de Spring Braek !Geniet van al het moois dat jullie te wachten staat deze week.

    knuffels !

  • 21 Maart 2010 - 09:58

    Gerlof:

    Wow,ik kan mij saaiere studies voorstellen. Mooie foto's ook.
    Je zit op de helft. Is de fles half vol of half leeg?

    Dit neemt niemand je meer af. Enjoy it.

  • 31 Maart 2010 - 09:31

    Elly:

    Wieieh! Je wordt nog een echte Americaan met dat vrijwilligerswerk!!! Haha! Wat heerlijk dat je mannetje er nu is, super! Geniet ervan samen! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Druk aan de studie!!

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2011

Verdiepingscursus # 2

23 Maart 2011

Goodbye Cali, Hello Bozeman (Home)

18 Maart 2011

Back in The States!

14 Mei 2010

Joos went Montana

02 Mei 2010

Pioneer Ranch
Josette

Omschrijving: Hey! Spring Semester 2010 zal ik in Montana volgen! Sterker nog, aan Montana State University! Hier zal ik gedurende 4 maanden héél hard aan de studie gaan om een stapje dichter bij mijn doel te komen: 'een slimme carriere vrouw worden'! Middels deze site wil ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik meemaak! Liefs Josette

Actief sinds 12 Dec. 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 52844

Voorgaande reizen:

06 Januari 2010 - 15 Mei 2010

Druk aan de studie!!

Landen bezocht: